wtorek, 11 lutego 2014

,,Królowe MSP'' i ,,bekowe'' konta

Hej! Pewnie zauważyliście już tematy na forum o treści takiej jak ten:
Po prostu jak widzę takie tematy to mam ochotę spaść z krzesła. Jeszcze te błędy. Pewnie robione są specjalnie dla tzw. ,,beki''. Tak samo konta. Denerwuje mnie to, że często są robione kąta dla beki. Według mnie to tylko zaśmiecanie przestrzeni MSP. Potem ludzie się dziwią, że muli jak połowa z kont są do niczego nie potrzebne. Jeśli mamy takie konta i już z nich nie korzystamy to je usuńmy. Przyznaję, ja też nie jestem święta, bo sama miałam dużo takich kont, ale wszystkie usunęłam. Wkurzają mnie konta i tematy na forum. MSP to gra, która ma nam sprawiać przyjemność, a nie wysłuchiwanie czyiś błędów ortograficznych. No to tyle co miałam do powiedzenia napisania. ♥

1 komentarz: