sobota, 5 lipca 2014

Już nie ma Aleksa?!

Tak wiem nie pisałam tutaj dłuuuuuuuuugo i prawdopodobnie o mnie zapomnieliśćie ;cc, Ale nie o to chodzi. Jak wiecie od jakiegoś czasu Ala ( ALAKINGA) już nie gra na msp , ale nie chodzi o nią tylko o jej chłopaka Aleks'a. Nie gra już w moviestarplanet , bo podobno mu się znudziło ( na dowód tego podsyłam zdjęcię )

Tak jak napisał konto oddał ale jak wchodziłam na jego konto na msp to zostało ono usunięte nie wiedzieć dlaczego.. ;-; W pewnym sensie jakiś rozdział życia MSP się kończy. Odeszły 2 najsłynniejsze moviestars. Szkoda , że Aleks odszedł, ale dlaczego usunął konto? A może... To nie on tylko ktoś go usunął? Jakiś haker? Np. Nikuss? Nie oskarżam absolutnie nikogo, ale każdy wie do czego ona jest zdolna. Okradła Kellow, UkradnijDlaMnieNiebo, więc dlaczego nie Aleksa? Ostatnio na forum natknęłam się na posta pt. ,,Nikuss powróciła''. No cóż... Coś się kończy, a coś zaczyna.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz