poniedziałek, 1 września 2014

Nie zmieniające się animki?

Elo, elo 1 września. Jak tam wakacje? Za szybko minęły  :/. Takie życie. Zabierzmy się do sedna dzisiejszego posta, czyli nie zmieniające się animki. Na forum parę dni temu zauważyłam posta na ten temat. Nie wzięłam tego na poważnie, bo po ostatniej panice spowodowanej ,,końcem MSP'' postanowiłam się nie przejmować, ale dziś zauważyłam coś interesującego. Kupiłam nową animkę. Ustawiłam ją na profilu. Gdy weszłam po około 1 godz ustawiona była poprzednia animka, którą miałam. Pomyślałam, że może jej w końcu nie ustawiłam. Lecz gdy kliknęłam na moją MS, by zobaczyć jaką mam animę zobaczyłam takie coś:
Jak widzimy na profilu mam ustawioną animę z posyłaniem całusa, a w tle widać, ze ustawiłam inną. Czy to początek kolejnych zmian, czy może zwykła pomyłka jakich na MSP jest nie mało? Cóż... Myślę, że warto na razie panikować. Tyle. Miłej szkoły Wam życzę ♥


Fajna nuta na poprawienie humoru:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz