poniedziałek, 30 grudnia 2013

Hejtowanie

Ostatnio na forum spotkałam się z hejtem przedstawię go:
Temat:,,Co to znaczy LOL?'''
Odpowiedzi:
HAHAHAH
Bosz jaki LOL
Jakie z ciebie dziecko
-,-
Co ty masz 5 lat?
xD

Wymieniać dalej? Tego było ponad 60! Samych hejtów! I to dlaczego?! Dlatego, że ktoś zapytał się co to znaczy LOL! To, że ma 3 lvl. i te 9 lat nie znaczy, że mamy go wyśmiewać! Jakby zapytała się ALAKINGA też byście tak hejtowali?! Ja się pytam: CZEMU! Skoro jesteśmy w temacie hejtów to teraz chciałabym powiedzieć czemu nie oceniacie fajnych artów. Na forum ostatnio widziałam ,,reklamę'' art. Nudziło mi się, więc postanowiłam zobaczyć. I...BYŁ CUDOWNY! Naprawdę. Przedstawiał szkic biegnącego konia. Oczywiście gdyby zrobił to 16 lvl. to już w ciągu 2 dni byłoby na 2 stronie w top, ale to zrobił 4 lvl!!! I ile było lovków?! Konkretnie 8! Łącznie z moim! Gdy udostępniłam to znajomym od razu do mnie pisali, czemu udostępniam arta 4 lvl! Kurde no co to jest?! Będziemy prześladować się nawzajem, aż będzie gorzej niż w więzieniu. Dojdzie do tego, że gdy tylko wejdziesz od razu będzie:
Jak jesteś brzydka
LOL
wiesz co to żal.pl?
I TAK BĘDZIE! Sami robicie bunty itd.PO CO TO TAM SKORO SAMI PRZEŚLADUJECIE INNYCH! I tak moi koffani  to jest prześladowanie. Czemu ja się pytam nikogo to nie interesuje! A możę napiszemy na ścianie ALAKINGI hejty? A może na twojej! Tak na twojej! Tak na twojej! Ty co to czytasz! Miło, by Ci było?! Jakbyś miał/a na ścianie hejty typu:
LOL
Obrzydliwość
Od razu byś zgłosił/a! TAK TAK! I to jest prawda! Więc ja sb. pohejtuję WAS, MSP, I TYCH WSZYSTKICH PRZEŚLADOWCÓW! BO TAK NIE MOŻE BYĆ JEŚLI CHCEMY BY MSP BYŁO MIŁE! I nie róbcie czegoś w stylu ,,BUNT'', bo to przez WAS MSP schodzi na psy! To przez takich ludzi, którzy prześladują innych! A teraz drogi czytaczu pomyśl kogo obraziłeś, shejtowałeś i cokolwiek innego zrobiłeś i pomyśl, że każdy miał ten 3 lvl! I, że my każdego obrażamy a nas nikt nie może obrazić! Dzięki temu postowi chcę Cię wprowadzić w poczucie winy! Tak NAWET CIEBIE. NIE powiem, bo mi też się parę razy zrobiłam, ale gdy zrozumiałam już tego nie robię! I ty też tego nie rób, a MSP stanie się milsze. Będzie tak jak kiedyś, że wszyscy będą dla siebie mili. Bo to MY psujemy atmosferę MovieStar Planet.
                                                                                                                                  Wercia2507
                                                                                                                     &
                                                                                                             Diancia54321

 A teraz w komku nas hejtuj i pisz, jakie to my jesteśmy beznadziejne, bo walczymy w szczytnym celu xD!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz