czwartek, 26 grudnia 2013

Jak dodać chat na bloga?

Jest to w brew pozorom bardzo proste ;).

1.Wchodzimy na tę stronę----->http://xat.com/web_gear/?cb
2.Pojawia się takie coś:
Wybieramy tutaj wielkość chat-u. Small-mały, Medium-średni, Large-duży. To już według uznania. Pod spodem mamy Width-długość Height-wysokość. To też ustawiamy według uznania. Najlepiej tak by był równy z blogiem.
3.Klikamy ,,Updage&Get Code''. Pojawia się link. Kopiujemy go.
4.wchodzimy w blogger>układ>dodaj gadżet<html java script< i tu wklejamy kod.
5.Mamy chat.
6.Jeśli chcemy przezroczysty chat zjeżdżamy na sam dół i zaznaczmy dwa ostatnie punkty :)
Macie pytania? Piszcie w komach!
                                                                                    Diancia54321

1 komentarz:

  1. Ta ja mam bo ja mam tylko to co na obrazku a ja na dół nie mg zjechać
    HELP ;c

    OdpowiedzUsuń