sobota, 30 sierpnia 2014

Campus life

PRZEPRASZAM. Post miał być wczoraj (tak wiem liczyliście na hejty xd), ale nie wyrobiłam. W poniedziałek szkoła i pojechałam po zakupy. Wróciłam późno i  byłam padnięta. Do rzeczy. Magiczny czwartek. Lecz nie zwykły Magiczny Czwartek. Ostatni czwartek wakacji, więc jakby się spodziewać konkurs związany ze szkołą. Konkurs o nazwie ,,Campus Life'', czyli ,,Szkolne życie''. ZACZYNAMY!

UBRANIA


DZIEWCZYNY

Aż 3 strony przecudnych, nowych ubranek. Ah... Powiew nowości. Stylizacja za 1375 sc i 4 diamenty. Nie jest zła aczkolwiek mogłaby nawiązywać do początku roku szkolnego (moje wymagania). Nie jest źle.  skoro jest to szkolny konkurs to w każdej szkole jak mniemam są jakieś zasady. Jedną z nich jest noszenie stosownych ubrań. Na 1 stronie pierwsze prześwitujące, czarne getry. (Czy w Danii tak się ubierają do szkoły? xD) Po założeniu wyglądają trochę jak rajtki? (nie wnikam). Reszta OK lecz na 2 stronie pojawiają się spodenki z rajtkami? (nie wnikam part 2). Na 3 stronie dobrze nam znane ubrania nawiązujące do ubrań z filmów ,,Harry Potter''. 

CHŁOPCY:



 

U chłopaków trochę lepiej. Stylizacja bez VIP i diamentów (w odróżnieniu od poprzedniego konkursu). Nie ma w niej nic do hejtowania. Naprawdę. Wszystko w jak najlepszym, szkolnych porządku. (niestety)

ANIMACJE:


Przyszedł czas na animki. 5 animek związanych ze szkołą. Tylko jedna VIP, a to duży plus. Jedna za, aż 5 diamentów. Bywało gorzej. Tyle powiem napiszę. 

RZECZY



I wszystko byłoby pięknie gdyby nie ta nieszczęsna 7. Chodzi tu o rzekomą szczęśliwą liczbę? Zapewne, ale gdy Modzi brną w liczby to niech zrobią wszystkie, bo moją ulubioną i szczęśliwą liczbą jest np. 8. 

TŁO



Jedno, jedyne tło przedstawiające wejście do szkoły. W sumie nie mam sama pomysły na tło dla VIP, bo z reguły jest to np. noc itd. Wprowadziłabym drugie tło. Dla VIP z jakimś urozmaiceniem, bo jest zwyczajnie nudno.


Hejty hejtami, ale to niestety tyle. Dużo sobie nie pohejtowałam, ale mam nadzieję, ze następny będzie lepszy. Do następnego posta ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz