niedziela, 3 sierpnia 2014

Wakacje+Blogi?+Dzień unikatów?

Hej :) Nareszcie wakacje. Niestety już ich półmetek. Przepraszam, że nie było postów, ale tak się złożyło, ze wszystkie w tym samym terminie wyjechałyśmy na wakacje, ale już jesteśmy, a Wy jak spędzacie wakacje? U Was też takie upały?

BLOGI. Na forum od moderatorów w ostatnim czasie pojawiła się wiadomość:
Jak wynika z wiadomości moderatorzy coś kombinują xd. Może chcieliby podjąć współpracę z blogami? Może chcą wiedzieć co tak naprawdę myślimy o MoviestarPlanet? Napisałam im już w tej sprawie. Gdy tylko pojawi się odpowiedź od razu ją opublikuję. Co jeszcze ciekawe dzień przed opublikowaniem tej wiadomości moderatorzy zablokowali słowo ,,blog''. Zresztą zupełnie bezsensownie i nielogicznie. Dlaczego? Nie wiadomo. Wiele pytań jeszcze mamy do zadania.

Na forum przeczytałam wiadomość od pewnej dziewczyny. Nie zrobiłam screena i teraz tego żałuję. Nie sądziłam jednak, ze jest to coś ważnego. Dziewczyna Informowała nas, że wkrótce będzie ,,Dzień unikatów''. Jak można się domyślić chodzi o to, że przez cały jeden dzień będzie można kupić wszystkie unikaty. Po co je wycofali? Ostatecznie z powodu grafiki, ale przecież te unikaty i tak są. Jakoś nerdsy dało się przywrócić na stałe. serca na nogę i inne unikaty również dało się przywrócić (niestety tylko na tydzień, ale zawsze). Taki dzień byłby fajny, ale czy to prawda? MSP milczy w tej sprawie, a moderatorzy nie odpowiadają na liczne maile. To tyle. Pa ♥

1 komentarz:

  1. Wczoraj był dzień unikatów taka szczęśliwa byłam nareszcie ale dziś znikły ale za to mam 3 unikaty :Serduszka ,Węża i włsoy

    OdpowiedzUsuń