czwartek, 7 sierpnia 2014

Road Trip Time

Witam was kochani :* ( tyle miłości). Dziś jest czwartek, a czwartek jest na MSP dniem magicznym-nowy konkurs. Szczerze mówiąc czekam 6 dni na fajny konkurs i co następny to gorszy. raz zgapiony raz po prostu bez sensu. Przejdźmy do sedna sprawy. Nowy konkurs o nazwie ,,Road Trip Time'' (czemu nie mogą tego spolszczyć? xD) Czyli Czas drogowej wycieczki?
UBRANIA
Jak je zobaczyłam od razu pomyślałam o country. Naprawdę. Kompletnie nie psują do tego konkursu. Według mnie to totalna porażka (chyba, że ktoś ma to szczęście i jest vip-em) Gitara? Buty do tańca country? Włosy z kapeluszem? I do tego Conversy? Totalna porażka. Nie ten tytuł. Nie te ubrania.
ANIMACJE

Animacje już bardzie pasują do tej ,,sielanki''. 5 animacji. Nie powiem najgorsze nie są. Może zakończmy tyle, bo jak się rozpiszę to polec hejty, a tego nikt, by nie chciał.

RACZY




No nie wierzę! Jak weszłam w tą zakładkę ukazał się piękny, niebieski samochód tylko za 1900 sc (sarkazm). Ah... Jeszcze żeby był ładny... Nie ma na co liczyć. Jedna, wielka masakra. Misz masz wszystkiego. Samochody, bagaże, kajak? pasują. Z tym samochodem to naprawdę duża przesada. Przecież nie każdy zarabia dziennie 10000 sc żeby sobie taki kupić.

Zawiodłam się na tym konkursie. Liczyłam na coś lepszego. Cóż... Do następnego czwartku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz