wtorek, 26 sierpnia 2014

House Party....+shackowana Ari Zzang?

Na wstępie... Przepraszam, że tego posta nie było wcześniej, ale nie miałam internetu i nie miałam jak go napisać. Tak... Dziś, więc kolejna dawka hejtów. Może i nie czwartkowych, ale wtorkowych.
Nowy konkursik pt ,, House party'', a więc jak się można łatwo domyślić: ,, Domowa impreza''. Zcznijmy jak zawsze:
Ubrania:
Dziewczyny:



Pierwsze co się rzuca w oczy to stylizacja bez vip i bez diamentów. Za piękne 3075 sc. cena nie mała... Ogólnie ubrania nie są złe. Raczej pasują do konkursy. Jedyna rzecz to kapelusz z drugiej strony. według mnie nie pasuje do tematyki. To w końcu nie bal przebierańców.

Chłopcy:

Tutaj znów nieszczęsny kapelusz i stylizacja dla vip i z diamentami. Ogólnie jest ok. Nie mam nic do dodania.

Animacje:
Bardzo dopasowane. Balony, kanapa, żyrandol... Czego chcieć więcej?

Rzeczy:
Lodówka... Tak... Do kuchni w sam raz. Mało rzeczy dla vip i jest to plus gdyż nie każdy chce wydawać pieniądze na... wirtualną grę.

Tła:


Tła... tak... No cóż... Co dziś nie mam weny, ale tła są bardzo..ładne? Pasują do konkursu (bla, bla, bla -,-) i ogólnie OK.

Konkurs nie zły, aczkolwiek mogło być lepiej.

I druga część tematu. A mianowicie Ari Zzang. Z forum dowiedziałam się o tym, że została shackowana. Rzeczywiście.


Tak.. jak w opisie reklamuje Arta o dość ciekawym tytule...Postanowiłam, że go zobaczę...


Hasło... (Uprzedzam nie logujcie się na to konto. Może być to jakiś program hackerski, który zachackuje również wasze konta). Jest to dziwne. Miałam Ari Zzang w znajomych. Wydawała się całkiem miła. Oczywiście pierwsze podejrzenia padają na Nikuss. Weszłam, więc na jej bloga...Wychodzi na to,że Nikuss nie ma z tym nic wspólnego... ciekawa sprawa, bo nie sądzę, by Ari sama to zrobiła. Dość zagadkowa sprawa...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz