czwartek, 14 sierpnia 2014

Eco Warriors

Witam Was w jakże wspaniałym kolejnym czwartku. Dziś znowu polecą hejty na temat nowego konkursu ,,Eco Warriors'', czyli w polskim tłumaczeniu ,,Eco wojownicy''. Jakże wspaniały tytuł... szkoda, że nie było takiego na Dzień Ziemi. Przejdźmy do sedna.

Ubrania:

Te ubrania wyraźnie kojarzą mi się z elfami xD Nie wiem dlaczego. Szczególnie wlosy z 1 strony. Ubrania bardzo fajne tylko co to ma wspólnego z wojownikami? Nie mam pojęcia. Jedyne co tu nie pasuje to krótkie spodenki dla vip z 2 strony. Reszta jest OK.
Teraz czas na ubrania dla panów ( przepraszam, ze o tym zapomniałam w poprzednim konkursie :( )
Ekologia w pełni. Koszulka ze znakiem recyklingu i te same buty co w kolekcji damskiej. Co mnie tutaj najbardziej zdenerwowało? Tylko jedna strona. To jednak trochę nie fair.

Animacje:
Animacje całkiem ok. Bardzo pasują do tej nazwy i ogólnie do zamysłu całego konkursu. Jedyna rzecz...(tak, zawsze taka musi być xD). CO TAM ROBI TA PANDA? (zostawmy to pytanie bez odpowiedzi).

Rzeczy:
Nie mam nic przeciwko. Bardzo fajne i na temat (znowu panda. Wybaczcie, ale się nie orientuję, czy to jakiś symbol, czy może maskotka recyklingu?) Tak.. Jeden różowy rower kojarzy mi się z konkursem z jesieni..., ale dobra nie ważne xd

Tła

Wybaczcie, ale znowu skojarzenia z Elfami. Naprawdę, kojarzy mi się to z domkiem elfa, albo nie! Lepiej. To przystań wróżek z ,,Dzwoneczka''? Wybaczcie, ale jak na to patrzę to widzę tylko to xD I niesprawiedliwość. Czemu wersja vip jest tylko za 400 sc, a dla nie vip aż za 500 sc? Moderatorzy chcą przez to powiedzieć: Kupcie VIPA zapłacicie mniej za wróżkowe (elfowe, jak zwał tak zwał) tło!

Poleciały hejty, więc już nic tu po mnie :)) Do następnego posta i wspaniałego czwartku! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz